Avent aldım ekim ayında. Sanırım şuan çok pahalanmış. Diğerlerini bilemem ama benım hayatımı kurtardı. Süt gelmemıstı gece sagdım sagdım sağdım. Süt geldi ve yara olmadı, hastanede yara olur demişti ebeler. Sonra mastit oldum yine çok faydalandım. Biberon vardı hediye içinde. Güzel bir ürün keşke böyle pahalı olmasa😢