gulay_candemir nur-nr_123 siz bizimde ilk gün yazınca Ben bugün tuvalet eğitimi ne başladınız anladım Yanlış mı anlamışım Onun için iki yaşında tuvalet eğitimi veren var yazdım
nur-nr_123 gulay_candemir evet bugün başladık 2 yaşında 😂 daha erken aylarda başlayanlar var çocuğunu hazır görenler başlıyor çok post gördüm
nur-nr_123 gulay_candemir kime göre neye göre illa şu yaşta bekliyceksiniz diye bir şart yok gece altına kaçırma yok sabah kuru uyanıyorsa ve çocuk kendini ifade edebiliyorsa tamamdır 1.5 yaşında bez bırakan insanlar var her çocuk farklı gelişim açısından
nur-nr_123 gulay_candemir inşallah cnm hani bitmesede önmli değil hangimiz bezle kaldıkki o yüzden çok rahatım bn sende rajat ol insan kastımı olacağı varsada olmuyor sabırlı olursak hallolur olmazsada canları sağolsun napalım
otose_san gulay_candemir gece bezini hala bıraktırmadım kızımıda, sabaha kadar altı kuru oluyor genelde öncesinde tuvalete giderse ama salonda yatıyoruz koltuklar en azından çişsiz kalsın diye uyuduktan sonra bez takıyorum
AsyaninAnnesiiii otose_san alez serin ustune çarşaf koyun. Birde açma örtüsü serin. Alt açma örtüsüne işese bile geçmiyor. Emin olmak icin iki kat serin.
Mamaqueen gulay_candemir gece baglama baglarsan kafa karisir. Gecede hic kaldirma kendi kalkmaya alissin. sen kaldirirsan aliskanlik yapar
AsyaninAnnesiiii gulay_candemir 4 gün oldu kızım bezi bırakalı. Gece 2 ,3 gibi bi kere uyandiriyom. Sabah 8 , 9 da uyanıyor ve uyandiginda yapıyor. Yatarken sivi seyler vermeyin. Verirsenizde 2 saat sonra uyandirip çişe götürün. 🌸