Pamukprenss evet evet kesinlikle katılıyorum size . Memur olmanın tek avantajı şu devirde artık sadece mesai saatleri başka da birşey değil . O yüzden aşırı kıl oluyorum hem memur olup ordan para kazanıp hemde İnsta fenomeni olup ordan para kazanlara . Madem öyle memurluğu bıraksınlar gerçekten iş bekleyen çok insan var . Bu arada lafım sana da değil umarım sende birşeyler kazanırsın lafım bu milyonlarla oynayan kandıran sömüren fenomenlere