Kizlar bebeğim 7 aylık bugün burnu akmaya başladı uyurken falan da hotur hotur ses geliyor burnundan aspiratorle falan temizledim ben adaçayıni ihlamiri falan bebeğime ne kadar verebilirim internette 2 yaş altına verilmemeli diyor ama zaten çay kaşığıyla vericem hani 1 kaşık mi 2 kaşık mi versem yararı olur bilemedim veren var mı ya da veren oldu mu ?