Merhaba bende oglumu götürdüm çok detaylı olarak muayene etti ilgilenme fırsatı oldu.Bu zamana kadar götürdüğüm en ayrıntılı bakan doktordu diyebilirim.Ücretinin fazla ya da az geliyor olması bütçeye göre değişiyor maalesef.Fakat şunu da unutmamak lazım, nişantası gibi bi yerde bu fiyatlardan aşagı hasta bakan doktor yok zaten.Herşey semtine doktoruna, bilgisine göre şekil alıyor artık 🤷🏻♀️