_papatya- cildirmak uzereyim. Tum gun agliyor. Wc ye gitsem anne diye aglama krizlerine giriyor. Asla soz dinlemiyor. Yapma dedigim herseyi gunde 10 kez “ bak anniş “ deyip gözümün içine baka baka yapıyor, yollarda bişey isteyip izin vemeyince yerlere yatıyor, çığlık çığlıga bağrıyor, ısırıyor beni, vuruyor, yemesi çok güzeldi inanılmaz bozuldu, uyuması çok rahattı şimdi 1 saat uğraştırıyor. Off yani… Allaha bin şükür sağlıkla nasip etti. Lakin bu kriz dönemi beni inanılmaz bunalttı. Tam 30 aylık şu anda. Lütfen çabuk geçsin🙏🙏🙏