Direk konuya girecem bebegimi tam 20 gün wmzirdil nöbet geçirip yoğunbakımda yattı sonrası epilepsi oldugunu öğrendim o kadar kahroldum ki üzüntüden sütüm kesildi hiç gelmiyor diyarbakırda yaşıyorum emziren sütü olan bir anne günde 1 biberon kadar süt sagıp bize verebilirmi 60cc yeter bebegime şifa amaçlı istiyorum