Bebeğim 12 günlük göbek bağı 7. Günde düştü ama içinde kahverengi kabuklar kaldı ve göbeği dışa çıkık kaldı içe girmedi göbek fıtığı olur diyorlar doğru mu tecrübeli anneler yardım bekliyorum ne yapabilirim kanıyor ıkındıkça kontrol 1. Ayında o zamana kadar doktor randevumuz yok