SeymaDe uzun süren mama reddi sonrası golden goata geçtim bende, kızım 6 ay 7 günlük hala devam ediyoruz. Tadını çok seviyor, kızımda gaz ve kabızlık yapmadı, kilosu gayet iyi. Bu arada sadece mama alıyor anne sütü yok. Denemenizi tavsiye ederim. Bizim için tek problem oldukça pahalı olması 😌