Kızlar adetim 3 gündür gecikti hiç böyle olmazdı gebelik olmasından korkuyorum ama bel de göğüslerim ve kasıgım da agrı var her zaman olduğu gibi bir afedersiniz akıntım var yeşil idrarım da yanma da var çözemiyorum ben bu işi test yapmaya korkuyorum enfeksiyon varsa eğer adetimi engeller mi bilemedim :(