Arkadaşlar merhaba 3 yaşında bir oğlum var 3 hafta önce kabızlık başladı iki defa fitille yaptırdım düzene girmeyince doktora gürdüm 2 şurup kremler probiyotik lavman verdi ek olarak kayısi suyu kefir armut yediriyorum ama kakası cok koyu olmamasına rağmen acıyor die yapmak istemiyor sürekli lavman fitil kullanmak istemiyorum pedegog yardımı almalımıym bezide cıkardım şimdide çişini tutmaya başlıyor.