Ahseninannesii @Mommy08 merhaba 3.300 doğdu kızım 3.ayında 6,700 dü anne sütü + mama ile besleniyor 🌷
mcansum Mommy08 3 gün snra 3 aylık olyrz dogum kl 3000 kiloydu gecwn hfta 6300du suan 6500vardr heralde 🤔 sdxe anne sütü alıyor sizinki ?
AhmeTubq Yorumları okudum en zayıf benimkiymiş 2800 doğdu 3 aylık kontrolünde 4900 idi 3.ay 300 gr almış sadece☹️ boyu 60 cm di
GoNcaN AhmeTubq benmkide 3750 doğdu sonra 4600sonra 5600sonra 6100 oldu bizimkide az almış ama boyu63 cm boyu uzamış 3-4ayda normalmiş kilo düşümü hareketli bi bebek benimki canını sıkma emzir devamlı 🤗sağlıkla büyüsün kuzucuk
Taze_anne Mommy08 3ay kontrolmuzde 7.700 du kziim boyumuzda 64 cmdi boyumuza gore iyi oldugunu soledi doktorumuz
Zeynep42 Ahseninannesii neyle verıyosunuz mamayı bende günde 3 kez biberonla verıyorum ama memeyi bırakıcak dıyede çok korkuyorum
Ahseninannesii @Zeynep42 biberonla Canım hiç öyle memeyi bırakma gibi bişiy olmadı bizde biborunuda alıyor rahat memeyide 🙃
Zeynep42 Ahseninannesii maşaallah ne güzel canım inşaaşlah hiç bırakmazlar memeyo rabbım yavrularımızın rızkını bol versın kendı sütümüzle beslıyelım mamaya gerek kalmasın.bebeşin kaç aylık senın canım
eymurxelm @Esn57 aaa benimki de 2.580 dogdu ama tartilmaya goturemedim daha 1 hafta gecti :( 3 ay 7 gunluk su an