Evlatlarimcanlarim Merhaba 5 buçuk yaşında oğlum var yeni doğum yaptığım için bu yıl anaokuluna göndermedim şimdi 5 aylık bebeğim şimdi almazlar mi acsba çok hırçın ve sinirli bir çocuk düzelir diye göndermek istiyorum