Kızlar merhaba. Kızım 1 hafta sonra 5 aylık. Şimdiye kadar anne sütü veriyordum günde 1 defa da mama son zamanlarda mamayı kusmaya başladı ve huysuzlugumuz arttik kilo alımı yavaşladı hatta çok yavaşladı biz açlığa yordum ondan. Evolvia kullanıyordjm kusunca hipp combiotic e geçmek istedim aldım. Ama araştırmalarima göre ne tok tutuyor ne kilo alımını destekliyormuş doğru mu acaba kafama taktim şimdi de 😪