Zeydeymen YadeKaradag bitkisel zaten canım doktor bana o şekilde verdi içeriğinden korkma diye araştırıp öyle aldım zaten yoğun zeytinyağı tadını alabiliyorsun bende 20 damla veriyorum doktor günde 2 defa ver demişti sabah akşam 20 damla veriyorum çok iyi geldi bize dene derim canım geçmiş olsun
Durumoms Merhaba bende kullanıyorum 47 günlüğüz daha ama benmki şurup damla mikyarını nasış ayarlıyosunuz damlılıklı mı siznkiler
YadeKaradag Zeydeymen dediğiniz gibi yapıyorum inanın elimde her şekle sokuyorum yok banamısın demiyor. Sabah öğle akşam yatmadan önce ılık duş sonrasın da bebek yağı masaj yapiyorum. Rahatliyor sonra yine devam.
Zeydeymen YadeKaradag çok iyi anlıyorum benim de oğlum öyle ama çok şükür rahatlıyor masajla azda olsa ayaklarını üşütmemekte dikkat edin sıcak olsun hep sancılanmasını önler ben yaptığım masajın linkini atayım onu deneyin faydası olur belki
Zeydeymen YadeKaradag https://youtu.be/Qlr1sEOXmzU bunu ben krem falan kullanmadan kıyafetinin üstünden yapıyorum gaz yapmayan bebeğim gazını rahatlıkla çıkartıyor şimdi
Hanteyy Esmaasel 4 damla inanın az, bir de fitil çok alıştırmayın bağırsaklarını tembelleştirebilir demişti doktorumuz doğru damla miktarıyla Nurse Harveys desteği daha iyi olabilir. Bir de tabi her damla her çocuğa aynı etkiyi göstermiyor.
Goktugmom gokturkhicret55 canim vAllah gazda cikartiyor diskisinida cok rahat yapiyor ayni saate vermen onemli ben her aksam 7 bucuk gibi vermeulye ozen gosteriyoruz 5 damla gunde bi kere veriyorum babasiyla sasiriyoruz o kadar raht cikartiyor ki maSAllah biraz maliyetli ama bebegim icin deger
gokturkhicret55 Goktugmom bende var aldım ama kullanmadım bır kere kullandım metsıl nurse sapsiplmx kullanıyorum suan fayda etmezse biogaia kullancgm ıns fayda eder