Busra2326 Grininyuztonu evde boş boş oturmayı uzanmayı özledim uykudan sonra😂 kızım kucak delisi 3 aylık hiç rahatça keyifli uzanamıyırum😤 sırtımda kambur cıktı resmen çok kilo aldım emzirirken off isyanlardauım😂😂😂
Busra2326 Grininyuztonu hem bir de eşimle aynı anda yemek yemeyi bir şeyler içmeyi çok özledim eşimle nöbetleşe yiyoruz o tutuyor ben iyiyorum🥲
YusufAybars Grininyuztonu kulaklığı takip sorumluluğum olmadan sabaha kadar müzik dinlemeyi ama çok şükür ki varlar 🤲😘
Brcklc Grininyuztonu kulaklik takip yürüyüş koşu yapmayı çok özledim arkadaşlarımla gezmeyi özledim evde yatak keyfi yapmayı özledim çok şeyi özledim diyorum ama şimdi oğlum uyuyor ona bakıyorum öyle masumki ben bitek onu özlemişim bunca yıl onu anladım🙏
susunbebekuyuyo Grininyuztonu zınk diye çantamı toplayıp dışarı çıkmayı özledim şöyle kaygılanmadan dümdüz rahat bir şekilde yatmayı plansız yaşamayı özledim yani
Deletedmom_21 Grininyuztonu uyku deli gibi gezmek ve telefonla oynamak temizlik yapmayı mutfakta yemek yapmayi ozledim kisacasi hersey 😂
ikinci_yeni Deletedmom_21 mutfakta yemek yapmayı mı özlediniz:) ek gıdaya geçtiğimizden beri mutfak yaşam alanımız oldu salona geçince başka şehre gitmiş gibi oluyorum bazen
Deletedmom_21 ikinci_yeni evet ozleidm bizde ek gida donemindeyiz inan uzun ugraslar gerektiren yemek yapmayi ozledim