22 günlük bebeğim var geceleri ağlayınca dayanamayıp bende ağlıyorum . Artık dayancak gücüm yok gibi geliyor. Normal hayatta da uykusuzluğa dayanamayan biriydim . Bir an önce büyüsün istiyorum . Bu süreçte eşim yanımda olmasa kafayı yerdim sanırım . Dün mesela ben hep uyudum bütün gün eşim baktı bebeğe . Lohusalıktan kaynaklı olduğunu düşünüyorum inşallah geçer bu süreç 😪 ilk doğduğunda hayatım kısıtlanmış gibi geliyordu şimdi o düşünceleri aştım ama napcam bilmiyorum. Şu an ailemde yanımda yok sadece eşim ve ben varız .