22 aylik bebeis anneleri ne durumdasiniz.Kizimi nasil oyalayacagimi sasirdim.Etkinlik yspmayi sevmiyor.Oyincaklariyla en fazla 10 dk falan oynuyor.Surekli kucagimi istiyor.Ne yemek yapabiliyorum ne de temizlik falan.Parka gidiyoruz orayida sevmiyor.nasil oyalayacagimi sasirdim.Tv aciyorum ama sadece 1 saat falan.Surekli acmiyorum Evde cok sıkılıyor.Yemek desen yemiyor.Uyku duzenimizde bi iyi bi kotu.Konusmasi yok hala.