simgesell Merhaba arkadaşlar sağlık ocağına aşı için gittik hemoglobin cihazı ile parmaktan kan alıp bakıldı ve kanı 10.3 çıktı düzenli damla veriyorum günde iki kez ver dedi hemşire düşük diye ? Başka neler yapabilirim var mi kanı düşük çıkan bebek ?
Kevseryldz simgesell bizim de 10.1 çıktı sonra hastanede baktırdım 10,9 çıktı. Dr damla sayısını artırdı
meyaski simgesell Ben de ocean kullanıyorum. Damlalikli. Çekince ne kadar geliyorsa onu veriyorum. Hemşireye bir yasindayken ölçüm yaptırayım dedim. Tamam dedi ama bu ay ya da önümüzdeki ay da gidebilirim. Aşıya da çağırdı ama gitmedim. 1 yaşında gideceğim asi için de.
simgesell O cihaza da pek guvenemedim açıkçası hafta içi hastaneye götürücem ocean kan damlası 5 damla kullanıyorduk ama az gelmis sanırım
Kevseryldz simgesell ben şu an farklı bi ildeyim buradaki Dr ferrum 20 damla aç karnına verdi ama kendi Dr una mesaj attım anlattım durumu tendaferro kullan günde 20 damla dedi ilacı bulamadım eczanede bu bitsin ona başlayacağım