Skn233
Geçen ay 10 gün adetim gecikti. Bu zamana kadar 2 hamilelik dışında gecikmem hiç olmadı hemen gidip test aldım negatif çıkınca tarlusal başladım 4.günde adetim yine gelmedi ve gidip bu sefer de kan testi verdim oda negatif çıktı 10.güne kadar bekledim öyle adet oldum yoksa kadın doğuma gidip muayene olacaktım