Keremardam aaaa bak bu detayı atlamışım bizimki comfort . Gerçekten çok iyi hazımsızlığa. Ama bişey diyim mi optipro da kabız yapıyor aksine benim kıza. Her mama her bebeğe farklı etki ediyor yani deneyip görmen lazım. Ama merak etme her an başka mama versen de zararı yok sadece bişey olursa mesela kabız vs öyle bir durumda hangi mamanın kabız yaptığını anlamazsın o yüzden tek mama kullanman gerekiyor aslında. Ben değiştire değiştire doğruyu buldum. asıl mamamız evolviaydı. Comfortu resmen ilaç niyetine kullanıyorum.