6,5 aylıkken diş jeli ya da tetagil kullanan var mı ? Henüz diş yok ortada ama huzursuzluğu var. Elleri sürekli ağzında. Dişten dolayı mı sizce uykuya da zor dalıyor ve erken uyanıyor. Acaba ne zaman kullanmalıyım ? Diş jeli zararlı diyorlar ama gerçekten zararlı mı ?