Pamukanne1 Kızlar bebeğim alnını beşiğin demirine çaktı kabardı biraz şişti ama indi hafif kusma falan olmadı da Yinede götürsemmi acile kararsz kaldım kendi iyi ama
Sumeyye54 Pamukanne1 hiç korkmayin çocuklarda en sağlam yer olan alnidir arka ustu dusseydi o zaman sıkıntı derdim takip edin sadece dediginiz gibi kusma gözde kayma falan yoksa endişe etmeyin kızaran yerede hemen kantaron yağı sürün hemen kızarıklığı yada morluğu aliyo