Bambamorhan hangi tarafa meyletmiyorsa, başını o tarafa doğru birkaç saniye bir kaç saniye, sen yatırıyorsun. Yormadan tabii. Kısa kısa bastırıyorsun. Onun haricinde hangi tarafını az kullanıyorsa, oyuncaklarını o tarafa koyuyorsun gün boyu buna dikkat ediyorsun. Ya da mesela, sen konuşurken sana o pasif tarafından bakmasını sagliyorsun. O tarafın kası gelişsin diye, sana dönerek seni takip etmesini sagliyorsun. Yani gün boyu o kası calistiriyorsun mümkün mertebe. Biraz anlatması zor. İnternetten ararsan daha faydalı olur cnm