Arkadaslar bebeğim 4 ay 5 günlük sol ayagının baş parmagında durduk yere tırnağı batmış daha önce tırnagını falan da hiç kesmedim uzamadıgı için . Bir iki gündür sirkeli ışık suda bekletiyorjm ayagını tırnagın bir kenarı şişikti şimdi diğer kenarında da oluşmuş . Öbür taraf düzelir gibi ama diğer taraf niye şişti anlamadım ya böyle bişey yaşayan var mı evde tedavi edilebiliyosa hastanehe gitmek istemiyorjm