FigenG Merhaba anneler, bebeğim 14 aylık üst solunum yolu enfeksiyonu var ve midesini üşütmüş sürekli kusuyor ve beslenmiyor yemesi için siz neler yaptınız neler yedirdiniz ?
Sinemisssss FigenG kızım da aynı iyileşmeden beslenmesi bekleme dedi doktor dün ama çok şükür formul mama içiyor ve biraz tok tutsun diye malesef aslında yapmam ama içine cici bebe koyuyorum
alinsmom1 FigenG muz midesine ve ishaline iyi gelir . Bir de doktorum suluğuna 3 damla limon damlatın demişti . İşe yarar sizde de belki . Çok geçmiş olsun
FigenG Sinemisssss formül mama dahil en sevdiği şeyleri bile istemiyor biraz düzeldimi emziriyorum ama her midesine bir şey girdiğinde çıkarıyor nasıl geçircez bu durumu bilmiyorum