Zatilokumum kalbini ferah tut canım benim kızım da 50 günlükken covid oldu . Ailecek olduk bizde . Kızım çok huzursuz du ağlıyordu sürekli gittik 38 derece ateşi vardı . Sonra kan tahlili aldılar enfeksiyon mu diye . Virüs var kanında dedi doktor test alalım dediler pozitif çıktı. İki gün huzursuz du emzirdiğim için ilaç kuşanmadık ikimizde sadce calpol verdim . Doktor şuan bebekler de yaygın dedi bize. Ama çabuk atlatıyorlar dedi. Çok şükür atlattık . İnşallh minik bebeğin de iyi olur . Bol bol emzir . Onun ilacı sensin