Selam kızlar , kızım 2 3 gün önce huzursuzlanmaya başlamıştı
Ne yapsak durmuyordu gece de birden ateşlendi derken hastaneye gittik
Ama evde önce eşim sonra oğlan sonra da ben hastalandım kizimada geçmesi çok normaldi 😔 covid olduk ailecek kızımda şu an pozitif hastaneye gidip test aldılar sonucu öğrendik dünyam başıma yıkıldı daha küçücük nasıl dayanırım dedim ateş 40a kadar çıktı 😥 2 gün devam etti ne yapsak duzeltemedik ağla ağla helak oldu çocuğum….
Uyuyamadı ağrıları vardı belliydi ben perisan oldum
Annelere motivem olsun ki Rabbim koruyor onlariii
Kızım dayandı bugün az daha iyi 🤲🤲🤲🤲
Rabbim düşmanıma vermesin okadar ağırdı ne yapsak anlayamiyorduk ne çekiyor ne istiyor ne yapmaya çalışıyor öyle kötü günlerdi resmen 1 aydır evde hastalık dolaşıyor…. 🤦🏼♀️
Ve kızım kahraman çıktı kahraman Zeynebimmm ♥️yenicek bu illetide kimse yaşamasın istiyorum bitsin artık bu pis hastalık 😔😔😔