2 aylık bebeğim var, mevsimsel olarak nezle olmuş dedi doktor. Antibiyotik yazmalık bi durum yok deyip, iburamin isimli şurup yazdı.
Ben de prospektüsünü okuduğumda bebeklerde kullanılmaması gerektiği yazıyor.
Bu konu hakkında beni aydınlatacak bilgisi olan anne varsa yardımcı olabilir mi?
ikilemde kaldım