Anneler merhaba ben formül mamayı 50 derecede hazırlıyorum ılıdıktan sonra ikizlerime veriyorum temizlik zamanıda hafta sonu 2 saatliğine kayınvalideye gönderiyorum eşimle kayınvalideme 50 derecede hazırla dediğim halde 36 derecede mama hazırlıyormuş bugün canlı canlı gördüm bu derecede mama hazırlıyan varmı bi sakıncası varmı diye tecrübeli annelere sormak istedim