Boncuk21 evet kesinlikle çok pahalı.. 3 aylık biz şimdiden 4 5 paket bitirdik sütüm çok az geliyor çünkü..8 pakette stok yaptım 😁ama Yani okdr para yazık günah ama yediği tek şey de o😊fakat bizde gaz olmadı, kabız da yapmadı, kilo alımı da iyi.. Başka marka denemedm ama sevdi bebeğim.. Her çocuk farklı gerçekten