Ummus-kaan Mervemasal mehaba 2.800 doğmuştu ilk iki ay birer kilo aldı ve bugün 3 aylık oldu az önce geldik eve 5.650 yani sadece 500 gr almış bu ay çok üzüldüm meme reddi yaşadık baya etkilemiş
Rabiaucler Cigdem4141 30 ml 1 ölçek 60 ml 2 ölçek 90 ml 3 ölçek 120 ml 4 ölçek bu şekilde gidiyor canım
Muhkub2016 700 gr. Halbuki ilk aylar 1 kilo ve 1400 almıştı. Şuan 3 ay 10 gunlk ve doymadığını hissediyorum geçen gün tarttrdım 10 gunde 100 gr almış ay sonu bakalım nolcak sanırım mamaya başlıcaz akşamları sütüm yetmiyor 2 saattki süt 30 40 cc😔
Gamsindef 900 gram almıstı kı normal gittikçe kilo alımları yavaşlıcak her ay 1 kilo ve üstü aldıgını dusunun 1 yasında 15 kilo falan olurlar mümkün değil 4.ayda dahada azalıcak boyle boyle gidicek üzmeyin kendınızı
Muhkub2016 Mervemasal evet bnde. Normlmiş aslında ama bu ay daha az olacak sanırım. Sütüm çoğltamıyorum😒
Cigdem4141 Rabiaucler onu biliyorum siz kç ölcek veriyosunz onu sordum bmm bebgm 2 aylık 13 günlük 2 ölcek veriyorum yeterli mi degil mi sizde durum ne acaba
Arenbebek Prenseslerinannesii 6aya kadar hep emzirdim simdi 7 ayligiz mamada veriyorum ee tabi bide ek gida suan 11,5 kg
Rabiaucler Cigdem4141 ben doymazsa takviye yapıyorum mama çok seven içen bebek değil ne kadar içerse artık