QueenMommm ben de kızıl saç postu açmıştım çok istiyordum kızılı. Sonuç: istediğim renk boya aldım. Saçlarım koyu kestane olduğu için sprey açıcı aldım. Açıcıyla açtım bir süre, çeyrek ton çeyrek ton açıldı saçım. En son oluşan rengi eşim çok sevdi ve boyayamadim öyle kaldı 😄