Smkrsln ben sek yoğurt kulaniyorum probiyotik olarak aktivia da var , onları kullan . Fark ediyor . Pastörize sütü kaynatiyorum ,serçe parmak dayanana kadar sicaktikta kavanazlara koyup fırına koyuyorum ağzı açık şekilde 5 saat bekliyor sonra yine ağzı açık şekilde bir gece buzdolabında bekliyor. Sonra mis gibi taş yoğurt . Fırını önceden 50 derece de beş dk beklek kapat sonra sütü koy. Oldu bitti.