Mom89_ 20 aylık, bir hafta önce bıraktırdım bende emziği. yaşı ilerledikçe daha bağlı oluyorlar çünkü.
hiç vermedim bu şekilde bıraktı. ucunu kesmedim hiçbir şey yapmadım sadece vermedim. ilk gece aşırı zordu, gündüz uykuları da parça parçaydı çok sık uyanıyordu ama 4. gün alıştı