Selin1234 kullanılır sıkıntı olmaz. Kuzenimde varmıs,annemden buyuk kendısı, kücüktük ama hatırlıyorum diyor, dedıgınız yaşlardan kücüklerdir bile belki, yedirmişler o sekılde kese şeklinde dökülmüş. Konusursam yıne sorarım yazarım buraya çiğ olması önemli. Alabılıyorsanız şimdiden bile verebilirsiniz ama en cok ds ac karnına kullanılıyrmus. Ustune de bol su içirin mutlaka