Prenses21 Kizlar duduklum yok tencerede saatlerce pismiyo yumusak olmuyo nekdr pisirsemde sizler nasil ypiyorsunuz
Hilal-95 Prenses21 genelde önceden haşlayıp buzluğa atıyorum ozman daha pratik oluyor ama bi gün önceden de suya koyunca cabuk pişiyor
CankizimRavzam Prenses21 Canım o zaman bir gün önceden 2 avuç tuz ile bolca ovalayıp icinede 1 çay kaşığı karbonat kayıp bir gece sıcak suda beklet sonra nohutunu bol su ile yıkayıp pisirebilirsin köy yerlerinde büyük yemeklerde böyle yapılır Benim düdüklü var 1bucuk saatte pişer
Prenses21 CankizimRavzam gercktnmi ilk defa duydum bugun icin artik gecti sabahtan beri ocakta bidahakine deniycm
limonkolonyasi Prenses21 bir gün önceden ıslıyorum haslarken de karbonat atıyorum biraz 1 saate kalmadan lokum 😅bende düdüklü kullanıyorum
CankizimRavzam Prenses21 evet canım püf noktası bol tuzla ovalamak ve pisircegin zamanda bol su ile yikaman yemeğin tuzunu da normale göre az at çünkü nohutun tuzlu olabilir tadına bakarsın işte canım ❣️
minabebek Prenses21 dün gece sıcak Su ve tuzla ıslanmıştım kapağını kapatıp sabah kalktım ocağa koydum normal tencere yumuşacık olmuştu nohutun cinsinden dolayı olabilir çünkü bende hep normal tencerede hallediyorum herzaman hatta fazla pişmiş oluyor sjsjsjjs çocuk yesin diye biraz fazla haşlıyorum
RainOverMe Islatmayla geç pişiyorsa bı bes dakıka haslayın sonra kendı suyu soguyunca bosaltıp yenı su ekleyıp kaldırın aksamdan, daha cabuk pişer. Eskı mahsülse de geç pişiyor
Selin1234 Prenses21 ben içine bir çay kaşığı karbonat atıyorum yumuşacık oluyor ve dağılıyor ben her zaman islatmiyorum akşam dan