Ekoselimakosen
Arkadaşlar 16 gün önce normal doğum yaptım. Doktor rovamycine diye bi antibiyotik verdi. Emziriyorum sorun olmaz mı diye sordum,bir şey olmaz dedi. Fakat prospektüsünde emziren annelere önerilmez diyor bu yüzden kullanmadım hiç. Dikişim de var. Aranızda emzirirken bu ilaci kullanan oldu mu?