Kızlar normalde dün adet olmam gerekirdi ama olmadım bundan 10 gün önce ara ara gelen pembe akıntım oldu aşırı bel agrım var ve kasıgımda sızı şeklinde agrı var bu durumu yaşayanınız oldu mu hamile miyim yoksa adet olucam o yüzden mi oluyor bilemiyorum spiral var