Bebegim 8. Ayına girdi 1 hafta önce 2 alt dişi arka arkaya çıktı şimdi de üst diş mi diye düşünüyorum huzursuz memnun degil bişeyden ama üst dişin belirtisi nasıl olur şiş gibi hissediyorum sadece o kadar diş olabilir mi alt diş çıkarken hiç anlamadım sadece huzursuzdu ama salya vs artmadınhiç yoktu salyası şuan da yok salyası