6+ bebe bisküvisi tarifi olanlar bana yardımcı olabilir mi kafam çok karıştı ya nette birsürü tarif var hangi un siyez unu mu tam buğday unu mu, şeker yerine hangi meyvenin özü ? Yağ zeytinyağı olur mu… tereyağı koysam sorun olur mu kafamda milyon tane soru… nolur bana güvenilir güzel bisküvi tarifi verir misiniz 😰 normalde yemek konusunda iyiyimdir döktürürüm ama konu bebek olunca elim ayağım kitlendi vallahi korkuyorum ne yapcam diye… zararlı bişey yapmiyim diyorum. 😰 Allah’ını seven üstüme tarif atsın 😅