YavuzAnnesi 37 haftalık doğduk. 31 Ocak tarihinde. Şuan 5.haftada oluyoruz ama atak haftası hesaplanırken 40.haftada doğmuş gibi hesaplanıyormuş. Ancak şuan atak haftasındaki bütün belirtiler neredeyse var. Şimdiden atak haftasına girmiş olabilir miyiz?