Kızlar ek gıdaya başlayacağım. Özellikle mama sandalyesinde karar veremiyorum eskiden olsa kiwi koala alırdım ama şu an o parayı ona vermek mantıklı gelmiyor hayat gitgide pahalılaşıyor. İkea antilop alacaktım aslında ama bi kaç ay önce baktığım fiyatla şimdiki fiyat arasında bu ne olmuş böyle dedim 😂 muadili forosdu sanırım bunu kullanan var mı ya da başka öneriniz var mı ayaklı mı alsam ne yapsam lütfen öneriiiiiiii 😂