Nejlavrl Arkadaslar dün bexsero asisini olduk dünden beri atesimiz var ve gazımız var durmuyor o yüzden birsey yemiyor bu aşı gaz yapıyormu normalde gaz sorunumuz yoktu
Happyturuncu Nejlavrl bizde dün yaptırdık sadece ateş yaptı. Bugün iyi çok şükür ama gaz sorunu yaşamadık. Yediği başka bir şey gaz yapmış olabilir mi
Nejlavrl Deletedmom_14 tesekkur ederim gaz var cocukta inanilmaz sekilde ya boyle gazli degildi oğlum
Deletedmom_14 Nejlavrl acaba sizin yediğiniz bişeyden ya da bebeğinizin yediği bişeyden olmuş olabilir mi?
Nejlavrl Deletedmom_14 farkli birsey vermedim ki daha once yedigi seyler süt icmiyor oğlum sutten kestim ben raporlu mama kullaniyoruz besin alerjimiz var sut alerjimiz var acaba asinin icinde bagirsaklarinin tepki verecegi birseymi vardi
Deletedmom_14 Nejlavrl bilemiyorum ki, ateş ve huzursuzluk dışında başka yan etki duymadım bu aşıyla ilgili🤷🏻♀️