ObirAnnnee Rumeysa28 Valla evde vardı almadım halada bitmeden almayı düşünmüyorum kıtlık yok sonuçta. Stokçuluk her türlü zarar.
Deletedmom00881 Banu- bizim yağ fiyatlarının yükseleceğinden haberimiz yoktu, 92 tl ye düşmüştü eşimde alıp geldi
Deletedmom_41 Banu- Kadin diyoki boyle bi olay mevzu daha yayilmamisti o zaman param vardi musaittim aldim, kendisi zaten uc cocuklu hayat zaten pahali onlarinda ihtiyaclari var sonucta demekki onu dusunerek aldi yargisiz infaz oluyor bence