BARTUMOM Rumeysa28 dün yagim bitmişti az önce trendyol hızlı marketten 30 tl kupon tanımlanmış 2 litre aldım 40 tl 2 ay gider bana o çok fazla yağ tüketmiyorum
Deletedmom00881 Rumeysa28 kız 1 hafta önceydi haberimiz yoktu fiyatların artacağından, 92 tl ye düşmüştü eşimde alıp geldi
Deletedmom6261 Aysenur219 dedem diyor ki eskiden yag kuyruklari olurdu simdi ne var herseye kolayca ulasiyoruz gorsunler eskiye donuyoruz yavastan
Deletedmom6261 Rumeysa28 ya ben dun şok oldum un almaya gittim kadinlar adamlar ikiser ikiser aliyor adam yasak diyor yag durumu az yok anam zorluyorlar saka gbi dustugumuz duruma bak ulkemizin topraklari verimliyken disa bagimliligimiz bitmiyor
Aysenur219 Deletedmom6261 lutfu turkkan (yag fabrikaları olan bı vekil) iki ay once bı konusmasinda Nisan ayında yag kuyruklarına hazır olun demıstı adam herseyı soylemıs hakkımızda hayırlısı
Nurtalib Rumeysa28 dun markette kalan son yağı almis eşim 2 ay gider bize bakalim sonrasi Allah kerim
crazymommy Rumeysa28 Allahtan babam gilden zeytinyağı yiyoruz. Allah babamı başımızdan eksik etmesin. Şimdi daha da çok şükür ediyorum babama valla. 💖🌺
Purposeless Rumeysa28 geçen sene eşim fiyatlar uçacak diyip 18 lt lik yağlardan stok yapmıştı o zaman abartma bence demiştim, şimdi ise keşke daha fazla alsaymışız dedim…Allah sonumuzu hayr etsin🤲 diycek bişi bulamıyorum .
Eminerd Rumeysa28 manisalıyız babamlar sağolsun zeytin yağı tüketiyoruz %90 😅😅 üç ayda bir 5 litre alıyoruz marketten yetiyor çok şükür 🤑
Selin1234 Nejlavrl ben geçen gün almıştım 2 litre yag evde bittiği için ondan başka yagim yok az az baru kullanayım sonra açıkta kalmak var
HaLe31 Rumeysa28 ben ama 10 kilo stoklamıştım Migros’ta 2 kilosunun 15 TL’den satıldığında 🙈 Zaten yağların ömrü 2 yıl bize o kadar anca gider 😅
2cocukannesi__ HaLe31 25 ltrevar 😃 daha önceden de almıştım böyle yorumlar görünce 4 tane almıştım ertesi gün yağa zam geldi akşam marketin kapanmasına 10 dkka vardı valla bizim burda yağ vardı bulunduğumuz konumda çok önemli sakin mah. De yaşıyoruz allahtan 😀
Duyulurum Rumeysa28 parası olan alıyor :) ben almadım. Eşim iki aydır çalışmıyor, aslında çalışıyor ama iş yok şu an iş olmayınca para yok, para olmayınca stok yok :) ihtiyacımızı alıyoruz çok şükür.