CatBoy Benim bulunduğum şehirde Yazın sabah 8 akşam 7 de , kışın sabah 8 akşam 6 da kapanıyor eczane her yerde böyle mi bilmiyorum tabiki 😌 Aylık nöbetlerimiz oluyordu binbir çeşit ilaç ezberleme vs cabası zaten 🙄 alım satım kotalarımız vardı maaşlar baya farkediyordu izin zaten yok ekstra durum olmadıktan sonra öğlen 1 saat yemek molası gibi gibi şeyler 😌 ben 6 yıl o mesleği yaptım ama 12 elemanı olan büyük ve işlek bir eczane de çalıştım illallah ettim umarım siz seversiniz 🌸