Bende mochi kullaniyorum ilk gunlerden beri pompayi gogsumun kahverengi kısmına yerlestirdikten sonra bi kac kere sıkıp bırakma hareketi yapıyorum bebek emer gibi arkasından süt geliyor azalınca yine cikartip ayni sekilde yerlestiriyorum mastit oldugumda benim kurtaricim oldu