Blueedreamssx Kızlar normal doğum yapalı 2 buçuk ay olmuş karnım öyle şiş ki anlatamam size sanki içimde 4 aylık bebek var doğumdan sonra düzensiz korse kullandım pek kullanamadım sizce bu nasıl gidecek sizinde başınıza böyle şey oldu mu acaba?
iki_prens_annesi Blueedreamssx hawalar soguk aslinda korse taksaydn hemen erirdi spor vs yapmak da gerek aslinda bnm kaldi ilk normal dogumumda az vardi ikinci sezeryan oldu 5 6 aylik gibi karnım nalet sey 😏
150421Elis Blueedreamssx zamanla yavas yavas kendiliginden gidiyor,benimde sezeryandan sonra ilk 4 ay cok karnim vardi sonra yavas yavas gitmeye basladi suan dumduz😁sadece biraz sabir
Tatlisim29 Blueedreamssx vücudun eski forumuna dönmesi 1 yılı buluyor canim bende senin gibiydim bebegim 13 aylik oldu daha yeni yeni eski haline dönüyor sporla desteklersen süreci hızlandırabilirsin
Hilal-95 Blueedreamssx benmde 4 ay olcak normal doğum yapalı korse felan taktım snra korse seklınde taytlar felan ama malesef var 5 kilo fazlam var 🤦🏻♀️ İnanılmaz affedersin ama gazım var hiç hayatımda böyle gazlı olmamıstım doğum snrası basladı bıde adetde olmadm heralde ondan felan diyorum şiş asla mekık çekemiyorum yürüyüşe baslıcam😃🥺
Okuroya Zamanla geçiyor hiç kafana takma. Sanki içinde bebek unutmuşlar gibi geliyor gözüne 😂 ben hiç korse takmadim. Zamanla kendiliğinden iniyor şişliği yani bende öyle oldu en azından. Şuan karnım dümdüz sarkan vs yok sezeryan doğum yaptım
Blueedreamssx Hilal-95 evinde içinde yavaş yavaş spor yapıyorum ve koşuyorum olduğum uerde bakalım nasıl başarılı olacak bekleyeceğiö😂
Hilal-95 Blueedreamssx benm bebede ayakda emmeye alıştı bnde onu emzircem diye geziniyorum ama bi işe yaramıyor daha cok acıkıyorum🤣🤣🤣🤣🤣
Tatlisim29 Blueedreamssx plates önenirim canım alt karın hareketleri oldukca ise yarıyor bu koşmanin üzerine bölgeselde çalışırsan daha etkili olur