Merhaba arkadaslar, kızım 2 yaşında , ikizlerim 7 bucuk aylık. Ne zaman yere indirsem ikizleri kızım gelip dövüyor ayagıyla vuruyor. Kıskanması gayet normal ama nasıl davranacagımı bilmiyorum. Kıskanmaması için neler yapabilirim. Yada kızım ikizlere vurduktan sonra nasıl tavır sergilemeliyim sizce. Kızım da daha çok küçük konuşsam anlatsam tam olarak anlamıyor